Thursday, February 3, 2011

Pernah Dengar Petua

selalu org lame2 cakap biar kaya iman, harga tidak bole dibawa mati, hahaha kenakan dengan tajuk. hahahha
kenape bukan nak ckp pasal petua pun. ini tentang diri aku. aku di lahir kan di hospital besar Kuala lumpur, pada 2 haribulan 5 1991. tahun ini 2011 bermakna sudah 2 dekad aku hidup di tanah ciptaan illahi, aku beragama islam, dan aku bangga lahir sebagai islam.

aku dibesar kan di subang jaya, selangor. disini la suka duka, aku dibesarkan. aku seorang yang suka berdikarri. aku x suka dipimpin. mungkin itu membuat aku lambat belajar tetap aku ada usaha sendir untuk belajar. sbb tu aku seorang yg berdikari walaupun ramai pemimpin tidaj menyukai rakyat yg keras kepala.

"Pemimpin tidak lahir daripada dewan kuliah, pemimpin sanggup hadapi kancah masalah dan keluar drpd kelompok rakan sebaya."

aku menpunyai keyakinan diri yang tinggi. aku seorang ahli sukan yang berjaya pada hari yang lampau. aku memulakan pendidikan di tadika agama ss19 yang mana tadika membuktikan aku seorang yg nakal, dan aku 'dibuang tadika' hahaha. aku menyambung pengajian tadika aku di tadikan ladybird USJ 2. disini aku muka mengenali bahasa english and chinese. aku memasuki darjah satu pada tahun 1998 di Sekolah Kebangsaan Seri Selangor. ke sekolah menemgeh di. SMK USJ4. di sini tempat aku di UP kan hahahha. kemudian aku kini di UiTM Melaka mengambil bidang komunikasi dan media. aku harap terus aku terus maju jaya disini.

aku suka berkawan, aku suka bela haiwan, aku suka pada perlentokan, tetapi aku tidak mengerti untuk menerangkan. kenal aku, itu la aku, aku bukan dua, aku hanye simple.

gtg. love fizy/baku...

                                                      peryu-perghhh berbaju melayu.

No comments:

Post a Comment